تفاوت نماشویی با ابزار قدیمی و جدید
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
تفاوت نماشویی با ابزار قدیمی و جدید
یک شنبه 28 فروردين 1401 ساعت 10:48 | بازدید : 55 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

با توجه به اینکه نمای ساختمان ها نیز از آلودگی ها مصون نیستند، صنعت نماشویی و شستشوی نمای ساختمان ها، خصوصا در شهر های بزرگ رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است. در گذشته انجام این کار به خاطر آلودگی های کمتر شهر ها و همچنین نبود ابزار مناسب جهت نماشویی، جدی گرفته نمی شده است ولی امروزه مردم اهمیت بیشتر به تمیز بودن نمای ساختمان خود می دهند.

نماشویی در زمان گذشته

زمانی که ابزار و وسایل شستشوی نمای ساختمان تا این حد پیشرفته و کاربردی نبودند شاید تنها ماده مورد استفاده برای نماشویی همه انواع نما، استفاده از آب یا مواد شوینده معمولی بوده است. برای دسترسی به نما به خاطر نبود امکانات کافی و ایمنی مناسب تنها راه دسترسی، استفاده از داربست بوده که محدودیت ها و مشکلات خود را نیز داشته است. البته نماشویی مثل امروز در میان مردم رواج نداشته و کمتر کسی به فکر تمیز کردن نمای خانه خود بوده است.

نماشویی در دنیای مدرن امروز

امروزه برای شستشوی نمای ساختمان ابزار و وسایل گوناگونی وجود دارد که با توجه به نوع ساختمان می توان از هر کدام از این روش ها و ابزار برای تمیز کردن نمای ساختمان استفاده کرد. روش های گوناگون دسترسی به نمای ساختمان شامل استفاده از طناب، بالابر و داربست است. ابزار جدیدی مثل واترسندبلاست، واترفد و انواع ربات های نماشویی برای تمیز کردن نما وجود دارد که با توجه به جنس نما، نحوه شستشو و نوع دسترسی می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. مواد مختلفی متناسب با جنس نما وجود دارد که می توان از آن ها برای تمیز کردن سطح نمای ساختمان استفاده نمود.

مزایای پیشرفت در صنعت نماشویی ساختمان

قطعا رشد و پیشرفت تکنولوژی در هر زمینه ای خدمات زیادی به جوامع بشری کرده است. شستشوی نمای ساختمان نیز از این قاعده مستثنا نیست چرا که پیشرفت تکنولوژی کمک کرده است تا کار ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شوند و خطرات کمتری در حین انجام کار و بعد از آن وجود داشته باشد. رشد تکنولوژی کمک می کند تا انجام کار نماشویی به صورت دوره ای نیز راحت تر باشد و دغدغه ای در رابطه با کثیفی نما کمتر معنی بدهد.

تیم نماشویی کارویس و ابزار مدرن

مجموعه کارویس با چندین سال تجربه در زمینه شستشوی انواع نمای ساختمان، استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن، نیروی کار متخصص و متریال با کیفیت این ضمانت را به شما می دهد که کار نماشویی ساختمان شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و هیچ مشکلی برای نمای ساختمان به وجود نیاید.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 31
:: بازدید هفته : 87
:: بازدید ماه : 87
:: بازدید سال : 101
:: بازدید کلی : 2018